Schoolfeest

Gisteren was het ons jaarlijks schoolfeest. Op deze foto zien jullie ons net voor ons dansje..We dragen onze eigen zelgemaakte t-schirt. Zijn ze niet KNAP?!

Hier en daar zie je misschien enkele zenuwachtige gezichten, maar dat was niet nodig want jullie hebben het super gedaan!

Een dikke proficiat!

 

Reactie schrijven

Commentaren: 9
  • #1

    zoe (maandag, 27 mei 2013 11:06)

    Het schoolfeest was keicool ze hebben ook gejuicht omdat wij Lisa en Inias hebben opgehoffen.

  • #2

    Shauni (maandag, 27 mei 2013 11:09)

    Het waren hele leuke dansjes en iedereen had een leuke T-shirt aan.

    PS: Iedereen was aant juichen toen we Lisa & Inias ophefte, ik was trots op men idee!

  • #3

    britt (maandag, 27 mei 2013 11:42)

    het was supertof op het schoolfeest en ook tof om de t-shirts te maken.

  • #4

    Lisa (maandag, 27 mei 2013 11:44)

    het was leuk maar het leukste was toen ik op gehoffen was.

  • #5

    Robbe (maandag, 27 mei 2013 11:46)

    T`was heel leuk geweest we mochten Inias opheffen en zo.

  • #6

    Patrick (maandag, 27 mei 2013 21:02)

    Ja het was heel leuk vooral toen ik moest roepen WAAR ZIJN DIE HANDJES!!!

  • #7

    chelsea (woensdag, 29 mei 2013 15:32)

    het schoolfeest was heel leuk, ik had wel een beetje STRES toen wij de 3de graad moesten dansen. maar uiteindelijk is alles wel oke' gekomen . GELUKKIG
    bedankt juf stephanie het was weer een spetterent schoolfeest grtjs chelsea (chels)

  • #8

    julie (zaterdag, 08 juni 2013 14:42)

    Het tofste schoolfeest ooit was dat maar mijn laatste!Ma ja ze zeggen altijd THE BEST FOR LAST!!!!!!!

  • #9

    merel (dinsdag, 10 september 2013 16:42)

    juf Stephanie dat was een heel leuk dans je ik hoop dat het dit schooljaar ook zo tof word!